شکست سنگین بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را در بخش خبر ورزشی امروز پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۱۹- ۱۴:۰۲

شکست سنگین بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

دور گروهی این رقابت‌ها امشب به پایان می‌رسد.

دیشب یوونتوس با شکست بارسلونا صدرنشین شد و منچستریونایتد راهی لیگ اروپا شد.

یوونتوس که بازی رفت رو به بارسلونا باخته بود با جبران اون شکست صدرنشینی اش را هم حتمی کرد. دقیقه ۱۳ رونالدو از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را زد.  رونالدو در بازی رفت به علت ابتلا به کرونا غایب بود. در ادامه وستون مک کنی اختلاف را به دو رسوند و نتیجه بازی رفت این بار برای یوونتوس رقم خورد.  نیمه دوم توپ‌های بارسایی‌ها گل نشد و بازهم این رونالدو بود که از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

این برد سه - هیچ بیانکونری مقابل بارسا دو تیم رو در امتیاز ۱۵ قرار داد و یوونتوس با توجه به برتری در بازی مقابل با گل بیشتر به عنوان تیم اول گروه صعود کرد.

بارسلونا بعد از ۱۳ فصل در این رقابت‌ها نتوانست صدرنشین شود

همچنین بارسلونا بعد از ۳۸ بازی خونگی در نیوکمپ شکست خورد.

در دیگر بازی گروه دیناموکیف با برتری ۱ - هیچ فرنتس واروش با ۴ امتیاز راهی لیگ اروپا شد.  

گروه آخر اتفاقات عجیب کم نداشت

منچستریونایتد جلوی لایپزیگ کم آورد و نتوانست گل‌های خورده رو جبران کنه و به لیگ اروپا رفت. لایپزیگ با سه گل آنجلینو؛ هایدارا و کلایورت از حریف پیش افتاد و منچستر فقط توانست دوتا از گل‌های خورده را جبران کند. برونو فرناندز و بازیکن حریف برای یونایتد گل زدند.

در دیگر بازی بین پاری سن ژرمن و باشاک شهیر؛ مسابقه به علت توهین نژادپرستی داور چهارم نیمه تمام باقی موند و قرار است امشب ساعت ۲۱:۲۵ تکرار شود. در این گروه لایپزیگ با ۱۲ امتیاز صعودشو قطعی کرد و پاری سن ژرمن هم با توجه به برد منچستر با اختلاف گل بیشتر در بازی برگشت با همان ۹ امتیاز راهی دور بعدی شد.

در گروه شش، دورتموند با برد ۲ - ۱ زنیت با کسب ۱۳ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور یک هشتم این رقابت‌ها صعود کرد. پیشچک و ویتسل در این بازی برای دورتموندی‌ها گل زدند.

در دیگر بازی لاتسیو با تساوی ۲ - ۲ مقابل کلوب بروژ به امتیاز ۱۰ رسید و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد. در این گروه بروژ با ۸ امتیاز به لیگ اروپا صعود کرد.
 
کره آ و ایموبیله گلزنان لاتسیو در این بازی بودند؛ و در گروه پنجم، چلسی در حالی که هفته گذشته صعودشو قطعی کرده بود؛ با توجه به تساوی ۱ - ۱ مقابل کراسنودار ۱۴ امتیازی شد و به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد.
 
در طرف مقابل سویای از پیش صعود کرده هم با شکست ۳ - ۱ رن ۱۳ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. در این گروه کراسنودار با ۵ امتیاز راهی لیگ اروپا شد.

بازی‌های مرحله گروهی امشب به پایان می‌رسد که در مهمترین اونا رئال مادرید با مونشن گلادباخ؛ اینتر با شاختار؛ آتالانتا مقابل آژاکس و اتلتیکومادرید برابر سالزبورگ قرار می‌گیرد.

پایان کار منصوریان و بیاتلو در تبریز

هیأت مدیره باشگاه تراکتور برای بررسی عملکرد کادر فنی و ادامه یا قطع همکاری با منصوریان جلسه‌ای رو برگزار کرد که نتیجه این نشست، جدایی این سرمربی از تراکتور بود.

این اتفاق در حالی رخ داد که تنها پنج هفته از برگزاری لیگ برتر گذشته و منصوریان اولین قربانی لیگ بیستم لقب گرفت. منصوریان با سرخ پوشان تبریزی یک برد، سه تساوی و یک باخت کسب کرده و در حال حاضر در رده دوازدهم قرار دارند.

همچنین وحید بیاتلو، جوانترین سرمربی لیگ بیستم پس از پنج هفته از هدایت ماشین سازی استعفاء کرد. هیات مدیره این باشگاه تبریزی هم با استعفای بیاتلو موافقت کرد.


لیگ برتر بسکتبال / کوچین آمل در دیداری معوقه به مصاف مس کرمان می‌رود

در بازی باقی مانده از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال، کوچین آمل و مس کرمان از ساعت ۱۵ برابر هم قرار می‌گیرند. ابتلای ۶ بازیکن تیم کوچین آمل دلیل تعویق این دیدار بود.

در ادامه بازی‌های معوقه لیگ برتر، دیشب، شهرداری بندرعباس با نتیجه ۷۴ - ۶۵ کوچین آمل را شکست داد. مهرام تهران هم ۹۰ - ۴۷ نیروی زمینی رو برده بود.

دور برگشت ِلیگ برتر هندبال از امروز در شیراز آغاز می‌شود

این رقابت‌ها از دقایقی دیگر با برگزاری سه دیدار از گروه یک پیگیری می‌شود. ابتدا تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل پرسپولیس بهبهان قرار می‌گیرد. از ساعت ۱۶، ذوب آهن اصفهان مقابل پاس ناجا قم قرار می‌گیرد و از ساعت ۱۹، ستارگان دشتستان با نفت و گاز گچساران دیدار می‌کند.


دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب با پیروزی ستارگان ساری و هیأت کشتی قائمشهر آغاز شد

در نخستین روز مسابقات ِاین گروه، پاس ستارگان ساری با نتیجه قاطع ۹ - یک مقابل اترک خراسان شمالی به برتری دست یافت.

هیأت قائمشهر هم هشت - دو از سد چسب رازی گذشت. هم اکنون دیدار بازار بزرگ ایران با اترک خراسان شمالی و چسب رازی با پاس ساری در حال برگزاری است.
 

دور رفت لیگ برتر وزنه برداری به میزبانی باشگاه فولاد خوززستان آغاز شد

دور رفت لیگ برتر وزنه برداری از امروز با حضور هشت تیم به میزبانی باشگاه فولاد خوززستان آغاز شده و تیم‌ها آماده حضور در این رقابت‌ها هستند.


نماینده فوتسال اصفهان در آستانه انصراف

چند روز دیگه فصل جدید لیگ برتر فوتسال شروع می‌شود. اما یکی از نمایندگان اصفهان به دلیل بدهی مالی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتش، در آستانه انصراف و واگذاری امتیاز باشگاه دارد.

دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان، فردا با سه دیدار آغاز می‌شود

در هفته نخست این مرحله و در مهمترین بازی، پنجشنبه از ساعت ۱۰، تیم‌های نامینوی اصفهان و نارسینای تهران مقابل هم قرار می‌گیرند.

در دیگر بازیها، گاز تهران به مصاف سینام مشهد میره. مهرام، مدعی عنوان قهرمانی هم مقابل پاز تهران قرار میگیره. سایر دیدار‌ها جمعه برگزار می‌شود.

در جدول رده بندی، مهرام صدرنشینه. نارسینا با یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد. گروه بهمن و نامینو هم سوم و چهارم هستند.  
 

سرمربی تیم فوتسالِ بانوان، قراردادش را با تیم خوزستانی تمدید کرد

باشگاه ملی حفاری اهواز با مینا بارانی، سرمربی این تیم، به توافق رسید و این سرمربیِ با تجربه، فصل آینده هم هدایت بازیکنان خوزستانی رو برعهده دارد.

تیم ملی حفاری اهواز، فصل قبل به همراه تیم هیئت فوتبال خراسان، به عنوان مشترک سومِ لیگ برتر دست یافت. فصل جدید، قراره است ششم دی قرعه کشی و از ۲۶ دی آغاز شود.

نخستین اردوی تیم ملی کاراته بانوان از امروز آغاز می‌شود

در این اردوی دوازده روزه، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، زهرا کریمی و نفیسه گلشنی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تمریناشون رو آغاز می‌کنند.

به گفته خوشقدم، سرمربی این تیم، ملی پوشان برای حضوری قدرتمند در لیگ جهانیِ مراکش و کسب دو سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

سرمربی ذوب آهن از همراهی تیمش محروم شد

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن به علت نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقه و داوران در بازی مقابل پیکان، به طور موقت از همراهی تیمش محروم شد.
 
خبرهای از جهان فوتبال

- نام سردار آزمون، مهدی طارمی، شهاب زاهدی در فهرست نامزد‌های انتخاب برترین لژیونر هفته‌ی آسیا قرار گرفت.

- یوسوفا موکوکو ستاره‌ی ۱۶ ساله‌ی تیم دورتموند که در بازی دیشب مقابل زنیت به میدان رفت، عنوانِ جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رو از آنِ خود کرد.

- یوفا تیم ملی قطر را برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در اروپا دعوت کرد. قطر که قهرمان دوره قبل جام ملت‌های آسیا شده به صورت تشریفاتی در گروه یک این رقابت‌ها با پرتغال، صربستان، ایرلند، لوگزامبورگ و جمهوری آذربایجان بازی خواهد کرد.

- الخاندرو سابیا سرمربی اسبق تیم ملی آرژانتین که این تیم رو به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ رسونده بود به علت ناراحتی قلبی، در سن ۶۶ سالگی درگذشت.

- تیم ملی فوتبال جوانان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز در دیداری دوستانه در مرکز ملی فوتبال برابر تیم امید استقلال تهران به میدان می‌رود.

- تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در دیداری دوستانه، ۳ - یک شاگردان کشاورز در تیم راگای تهران رو برد.

- علی رحیمی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال و فصل گذشته مقاومت البرز به تیم فرش آرای مشهد پیوست.  
 

بیشتر بدانید:

آرشیو کل اخبار ورزشی 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha