اخبار و رویداد‌های پایتخت را در خبر ۱۸:۳۰ مشاهده کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۱۸- ۱۳:۲۶
  • شلوغی خیابان‌ها و بازارها در سومین روز بعد از تعیلات دو هفته ای

۱۰ هزار و ۸۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته شناسایی شدند و متاسفانه ۲۸۴ نفر از هموطنان هم جان خود را از دست دادند.

اما همزمان با تغییر رنگ شهرهای بزرگ از قرمز به نارنجی، دستورالعمل‌ها ساده ‌تر و برخی محدودیت‌ها لغو شد. در سومین روزِ بعد از ۲هفته تعطیلی، شلوغی خیابان‌ها و بازارها دوباره میدان تازه‌ای برای جولان کرونا خواهد بود .

  • غربالگریِ خانه به خانهِ کرونا در اجرای طرح شهید سلیمانی 

رئیس قرارگاهِ پشتیبانی طرح "حاج قاسم سلیمانی" با اعلام این خبر گفت : اگر با فردِ مبتلا به ویروس کرونا مواجه شده اند و امکان جدا سازی درخانه هایشان وجود ندارد از این افراد در نقاهتگاه هایمان مراقبت می کنیم.

 

  • افزایش چهل درصدی مسافران مترو و بازگشت ترافیک به معابر پایتخت

مدیر عامل شرکتِ بهره‌برداری متروی تهران : هم‌زمان با کاهشِ محدودیت‌هایِ کرونا، شنبه ۸۱۵ هزار و دیروز هم ۸۰۰ هزار نفر از مترو استفاده کرده اند.
 
آقای نوبخت گفت: این افزایش در حالی است که در هفته‌های قبل که محدودیت‌های کرونا اعمال شده بود ۵۷۰ هزار نفر از مترو استفاه می‌کردند.
 
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران از مسافران خواست هنگامِ استفاده از مترو شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

  • توزیع بسته های معیشتی در رودهن

خیران و بسیجیان ِرودهنی بار دیگر عزمشون رو جزم کردند و در قالبِ قرارگاهِ مُواسات و همدلی بسته های معیشتی برای توزیع، میان آسیب دیدگان از کرونا آماده کردند.

 

  • جریمه، تشویقیِ پرداخت کنندگان ِاینترنتیِ عوارض آزادراه تهران- ساوه

تعدادی از ساکنانِ رباط کریم و پرند در تماس با اخبار تهران گفته اند با اینکه عوارضِ ترددشون رو از طریق نرم افزار هایِ تلفن همراه به صورت اینترنتی پرداخت کردند، با جریمه ی پرداخت نکردن ِعوارض، یعنی چهل هزار و هشتصد تومان روبرو شدند.

 

  • ترافیکِ محدوده دریاچه ِخلیج فارس کم می شود

امروز یکی از تقاطع های ِمهمِ منطقه ۲۲ به بهره برداری رسید. افتتاح راستگَردِ جنوب به شرقِ تقاطعِ غیر همسطحِ شهرک ِشهید باقری با بزرگراهِ شهید خرازی که دسترسی اهالی شهید باقری به سمتِ غرب را تسهیل خواهد کرد.

 

  • رونمایی از مرکزِ صدورِ گواهی الکترونیکی سلامت

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه ِاین مراسم گفت: با راه اندازیِ این سامانه از سوء استفاده هایِ احتمالی در فرایند مراجعاتِ پزشکی و اِسراف در مصرف دارو و کاغذ جلوگیری خواهد شد.

 

  • پرورشِ زالو ،گنجی در دلِ کویرِ ورامین

یکی از روستاییانِ ورامینی دو سه سالی است که توانسته با پرورشِ زالو به در آمدِ مطلوبیْ دست پیدا کند.

 

  • شکارچیانِ غیرمجاز در فیروزکوه دستگیر شدند

از این افراد که در منطقه یِ شن دره، یک راس میشِ وحشی را شکار کرده بودند؛ ۲ قبضه اسلحه و اَدواتِ شکار، کشف و ضبط شد.

 

  • افزایشِ بازرسی ها برای آرام گرفتنِ بازار مرغ

پس از اعلام تک نرخی شدن ِقیمتِ مرغ با بهایِ کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان از سویِ ستادِ تنظیم بازار برای به ثبات رسیدن قیمت مرغ ، بازرس ِکل ِسازمانِ بازرسی در امور صنعت ، معدن و تجارت، ابراز امیدواری کرد با بیشتر شدن نظارت‌ها پَرِ پروازِ قیمت مرغ چیده شود .

 

  • کمتر از دو هفته مانده به زمستان آسمان پایتخت همچنان ابری است

آسمان تهران شاهد ِبارش باران و در ارتفاعات، برف بود که هوایی سرشار از اکسیژن رو به شهروندان هدیه داد. در شهرستان هایِ استان هم بارشِ نزولاتِ آسمانی موجب خوشحالی کشاورزان شد و که نوید سالی پر بار می دهد.

 

  • دستگیری باندِ سارقانِ مامورْ نما در تهران، البرز و قزوین

اعضایِ این باند با پوشیدنِ لباسِ پلیس و جعلِ عنوان ، از شهروندان و رانندگانِ کامیون هایِ پلاک ِشهرستان با زدنِ اتهامِ جعلیِ حملِ مواد ِمخدر ، اخاذی می کردند.

 

بیشتر بدانید:

 

نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha