اخبار جنایات آل سعود در منطقه شیعه نشین الشرقیه را در اخبار قرانی امروز پیگیری کنید.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۱۸- ۱۱:۲۴
  • چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روز‌های پایانی

مرحله پایانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه ویژه برادران با داوری اساتید مطرح کشوری و بین المللی از شنبه این هفته آغاز شده است و تا پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

مراسم اختتامیه نیز جمعه این هفته برپا خواهد شد.
  •  طرح ملی دوشنبه‌های قرآنی

در این طرح، توانمندی دانشجویان معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور به نمایش گذاشته می‌شود. دیروز استان‌های اصفهان و یزد میزبان اجرای طرح ملی دوشنبه‌های قرآنی بودند .

  • ششمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری

دبیر علمی این کنگره: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، این کنگره، از ساعتی پیش در فضای مجازی، آغاز شده است.
حجت الاسلام جمالی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، افزود: از بین ۴۰۰ اثر که توسط ۴ دبیرخانه دریافت شده، از ۳۰ اثر، به عنوان آثار برتر، قدردانی خواهد شد.

 
  • آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

در این مراسم، حجت الاسلام محمدرضا طاهری، به عنوان مدیرکل جدید این استان، معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی این استان، قدردانی شد.

حجت الاسلام قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی هم در این آیین گفت: سازمان تبلیغات، در خط مقدم هجمه‌های دشمنان، علیه آموزه‌های اسلام و برنامه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی قرار دارد.  
 
  • سالروز رحلت امامزاده موسی مبرقع (ع)

امروز بیست و دوم ربیع الثانی، سالروز رحلت امامزاده موسی مُبَرقَع (علیه السلام) است.

ایشان فرزند بلافصل امام جواد و برادر امام هادی (علیهما السلام) هستند که به سبب پوششی که روی صورت خود می‌افکندند نسبت مبرقع به ایشان داده اند. مزارامامزاده موسی مُبَرقَع (علیه السلام) درشهر مقدس قم، مامن بسیاری از عاشقان و دلدادگان اهل بیت (علیهم السلام) است.  
 
  • جنایات آل سعود در منطقه شیعه نشین الشرقیه و اهالی آن

این رژیم، همچنان به اقدامات جنایتکارانه در این منطقه و بازداشت مردم، علما و روحانیون ادامه می‌دهد.  

به گزارش شبکه تلویزیونی نبأ، این حرکات، در چارچوب اقدامات تبعیض آمیز، علیه ساکنان این خطه صورت می‌گیرد که گاه با تخریب و تعرض به مساجد، به بهانه اجرای طرح توسعه، همراه است.

سعودی ها، در ادامه جنایت هایشان، در آخرین اقدام، پس از یورش و محاصره الاحساء، در این منطقه، یکی از روحانیون سرشناس به نام سید هاشم الشخص را بدون اعلام هرگونه دلیلی، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

در الشرقیه نیز، صبح روز گذشته عوامل رژیم آل سعود مسجد؛ امام حسین (ع) در جنوب این منطقه را تخریب کردند. مسجد امام حسین (ع) محل برگزاری نماز جمعه و جماعت به امامت شهید شیخ نمر باقر النمر و مرکز سخنرانی‌های با عزت و کرامت این روحانی شیعه بود.
 
  • سالروز رحلت آیت ‏الله العظمی سیدمحمد رضا گلپایگانی

هجدهم آذر، سالروز رحلت آیت ‏الله العظمی سیدمحمد رضا گلپایگانی، زعیم عالیقدر حوزه علمیه قم است.

این عالِم وارسته در دوران سی و دو ساله مرجعیت، یکی از ارکان فقاهت بوده و به ضرورت، در تمام ابواب فقه، فتوا داده است. ایشان در چنین روزی در سال ۱۳۷۲ پس از عمری خدمت و تدریس و تألیف، به رحمت ایزدی پیوست.
 

بیشتر بدانید : 

آرشیو کل اخبار قرانی 

 
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha