۳۰ خدمت کارگزاریهای تامین اجتماعی غیرحضوری میشود
با غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت در کارگزاریهای تامین اجتماعی ۷۵ درصد مراجعات کاهش مییابد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گفت: بیش از 75 درصد مراجعات مردم به مراکز و شعب تأمین اجتماعی تا بهمن با اجرای طرح 3070 غیرحضوری خواهد شد.
ابوالحسن قورچیان گفت: این طرح کاهش مراجعات حضوری مردم را به شعبات و کارگزاریهای تأمین اجتماعی به همراه دارد و علاوه بر تسهیل خدمت سبب کاهش اتلاف وقت میشود.
وی افزود: کاهش سالانه 70 میلیون از 96 میلیون مراجعه حضوری به تأمین اجتماعی که شامل خدماتی چون تعویض و تمدید دفترچه و دریافت کمک هزینه ازدواج و فرزند آوری است هدف اجرای طرح 3070 است.
قورچیان ادامه داد: هر هفته چند خدمت را جهت اجرای طرح 3070 به صورت غیرحضوری انجام خواهیم داد و در بهمن بیش از 70 درصد مراجعات مردم به شعبات و کارگزاریهای سازمان تأمین اجتماعی منتفی و غیرحضوری خواهد شد.
وی افزود: قطعی و کندی سامانه ها در حال حاضر به صورت 95 درصدی رفع شده و خرید سختافزارهای لازم برای ذخیرهسازی اطلاعات نیز صورت گرفته و در این زمینه مشکلی نداریم. انتقال اطلاعات نیز به خوبی جهت انجام تراکنش روانتر اطلاعات انجام میشود.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان گفت: یکی از مشکلات بزرگ در نسخهنویسی الکترونیکی بود که این مشکل مرتفع و برنامهریزی و مقدمات کار کاملا فراهم شده است.