به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل استاندارد این استان گفت: سازمان ملی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد استان سالهاست که خدمات خود را برای مردم و ارباب رجوع به صورت کاملا الکترونیکی در میز خدمت الکترونیکی ارائه میدهد.
بهمن رحمتی افزود: در همین راستا همه درخواستها و مطالبات مخاطبان و ارباب رجوع ها به صورت غیر حضوری و از طریق سامانههای الکترونیکی انجام میگیرد.
مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیشگیری از انتقال و به حداقل رساندن شیوع ویروس کرونا در بین مردم، مخاطبان و مشتریان اداره کل استاندارد، همه درخواستهای خود را از طریق سامانههای مشخص شده پیگیری کنند و کارشناسان این اداره کل چه به صورت دورکاری و چه به صورت حضوری در اداره کل آماده هستند تا در کوتاهترین زمان ممکن به بررسی درخواستها و مطالبات مردم و هم استانیهای عزیز رسیدگی کنند.
رحمتی اضافه کرد: فهرست سامانههای اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مردم و مراجعه غیرحضوری، به شرح زیر میباشد:
۱. سامانه نظارت بر اجرای استاندارد به نشانی isom.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
- صدور و تمدید پروانه کاربرد نشان استاندارد
- صدور و تمدید پروانه مدیران کنترل کیفیت
- نظارت بر تولید و عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی
۲. سامانه جامع تدوین استاندارد ملی ایران به نشانی ison.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
- تدوین و تجدید نظر استانداردهای ملی
- بازنگری استانداردهای ملی
۳. سامانه تائید صلاحیت به نشانی naci.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
- صدور و تمدید تایید صلاحیت آزمایشگاههای همکار
- صدور و تمدید تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی
۴. سامانه اندازه شناسی به نشانی nmci.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
- آزمون نازل جایگاههای عرضه سوخت مایع
- آزمون باسکول ثابت همکف
- آزمون نازلهای CNG
- آزمون و علامتگذاری سایر وسایل سنجش
۵. سامانه آسانسور به نشانی lift.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
- صدور گواهی ایمنی آسانسور
۶. سامانه نظارت بر عملکرد و ایمنی وسایل تفریحی به نشانی isad.isiri.gov.ir
خدمات قابل ارائه:
- صدور گواهی ایمنی وسایل تفریحی و تجهیزات شهربازیها