نحوه انجام ، خدمات توزیع برق به صورت غیرحضوری
تمامی خدمات توزیع برق به مشترکین سیستانوبلوچستان غیرحضوری شد .
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستانوبلوچستان گفت: تمام خدمات
مربوط به مشترکین این شرکت به مشترکان توزیع برق از اول اذرماه غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود.
خلیل عوض زاده ادامه داد: بیشاز ۴۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس
www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک)، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی قابل دریافت است.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان برق با مراجعه به سایت بازار، انتخاب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران (برق من) این نرم افزار را نصب کنند و با توجه به درخواست موردنیاز خود با ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب به صورت غیرحضوری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
عوض زاده تاکید کرد: درخواست انشعاب، صدور قبض المثنی، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه حساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام، بررسی جابهجایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب و خدمات بسیار دیگر به صورت غیرحضوری قابل ارائه است و پس از ثبت درخواست کد رهگیری به جهت پیگیریهای بعدی ارسال میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستانوبلوچستان افزود: افرادیکه دسترسی به اینترنت ندارند نیز میتوانند با شمارهگیری سامانه تلفنی۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات از خدمات غیرحضوری این شرکت بهرهمند شوند.
حدود ۸۵۰ هزار مشترک برق در سیستانوبلوچستان از خدمات این شرکت برخوردار هستند و ضریب نفوذ برق در شهرها ۱۰۰ درصد است.