استانداری مازندران
ضرورت تقویت میز خدمت و دولت الکترونیک در مازندران
پویش اقدام و عمل شرکت توزیع برق مازندران با عنوان " این خانه روشن است " در استان آغاز به کار کرد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در مراسم آغاز به کار این طرح بر تسهیل خدمات رسانی به مردم به ویژه در دستگاههای خدمات رسان تاکید کرد و گفت: دستور العمل میز خدمت، مصوبه شورایعالی اداری با هدف تحقق حقوق شهروندی برای ارائه خدمت به موقع، سریع و آسان، تکریم ارباب رجوع و ارتقای رضایت مندی آنها از عملکرد دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.
رقیه صفری از آغاز به کار پویش اقدام و عمل شرکت توزیع برق مازندران با عنوان " این خانه روشن است " در مازندران خبر داد و افزود: موضوع میز خدمت و دولت الکترونیک برای مراجعه کمتر مردم به سازمانها و دیگر اهداف پیش بینی شده در این طرح تقویت شده و صرفه جویی، بهره وری سازمانی و تسهیل خدمات به مشترکان در راستای بهرهوری سازمانی از جمله اهداف این پویش محسوب میشود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران تصریح کرد: به همین دلیل راه اندازی میز خدمت همراه با توسعه و بهره گیری از دولت الکترونیک، رویکردی جدید در اصلاح روشها به شمار رفته که مهمتریت اهداف آن دسترسی آسانتر برای دریافت خدمات و جلب رضایت مندی مشتریان است.
صفری با بیان اینکه خدمات اداری به مردم در شرایط کنونی شیوع کرونا متوقف نمیشود و تقویت میز خدمت و دولت الکترونیک در ادارات استان در دستور کار قرار دارد گفت: با استفاده از روشها و امکانات مختلف، خدمات رسانی اداری به مردم مازندران، همچنان ادامه مییابد.