شرکت توانیر با هدف سهولت در دریافت خدمات مشترکین برق در کل کشور اپلیکیشن برق من را راه اندازی کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: همه خدمات از ابتدای درخواست انشعاب تا نصب و خدمات صورتحساب در این سامانه قابل دسترسی و پیگیری است. مهرداد حاجی زاده افزود: مشترکان میتوانند با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفنهای همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواستهای خود را ثبت و پیگیری کنند.
بیشتر بخوانید:اجرای طرح برق امید در هرمزگان وی هدف از ارائه این سامانه را گسترش خدمات الکترونیک و حذف مراجعه ارباب رجوع به ادارات برق عنوان کرد.
تابلو برق آپارتمان من بدون قفل و سیستم امنیتی است وهر کسی قادر است که راحت به برق خانه های مردم بیسواد وسبورو بزند که چندین نوبت افراد خاطی که مغازه دارن پایین خانه بودن شناسایی شدن پول برق من از ماهی یک ملیون ریال در سال اوایل سال۱۳۹۹ به ماهی چهار میلیون ریال رسیده که هیچگونه تغییری در مصرف برق صورت نگرفته خواهشها رسیدگی کنید من واگر بازنشسته تامین اجتماعی هستم با حقوق پایین ودر مسکن مهر زندگی میکنم لطفا من آدم قاون مداری هستم