پخش زنده
امروز: -
مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: از طریق سامانه دیده بان بهزیستی به شماره ۱۴۸۲ پاسخگویی به شکایات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن با دقت و سرعت بالا انجام میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی محمد عطابخش در ویدئوکنفرانس روسا و کارشناسان ادارات بهزیستی شهرستانها اظهار داشت: سامانه دیده بان به منظور برقراری ارتباط بین جامعه هدف و مدیران و مسئولین بهزیستی است و عموم مردم و جامعه هدف بهزیستی میتوانند مسائل و موضوعات خود را از طریق این سامانه بیان کنند و در اسرع وقت پاسخ را دریافت کنند.
وی با اشاره به چاپ و توزیع پوسترهای سامانه دیده بان در بین مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی افزود: این مراکز وظیفه اطلاع رسانی سامانه دیده بان به مراجعان خود جهت هرگونه انتقاد یا شکایت را دارند.
مدیرکل بهزیستی استان یزد سامانه دیده بان با خط ۱۴۸۲ را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی دانست و گفت: تماس با این شماره از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از ۸ صبح لغایت ۲۰ شب امکان پذیر است.
وی همچنین از مردم خواست تا هر گونه شکایت از مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی را به این سامانه گزارش دهند تا مورد بررسی و پاسخگویی قرار گیرد.
کلی نداشته باشیم من مرضیه سروش نژاد وخواهرم رها سروش نژاد در شهر دهدشت کهگیلویه وبویر احمد هستیم لطفا حتما به ما کمک کنید منتظر بخشش تان هستیم ممنونم
ارتباط با مسئولین از طریق سامانه دیده بان یا شماره 1482
لطفا شماره تماس خودتان را ارسال کنید
۰۲۱۶۶۷۰۶۹۷۴درخواست کمک مالی از طرف بهزیستی به من فکس کردم لطفا منو فراموش نکنید وبی توجه از درخواستم کمک مالی ازم نگذرید وحتما کمکم کنید من خانواده پرجمعیت ۱۱ نفری زندگی میکنم ودرامدی ندارم زیرخط فقریم هزینه ها گرونند وبالا هستند ونیاز ها زیادنند خیلی در فشارم من بیماری اعصاب وروان دارم ومعده ومثانه عصبی وسردردافسردگی بسیار شدید ترس اضطراب ناامنی دندانهای خراب وقیمت هر دندان چند میلیون است وسواس بسیار شدید دارماز شما درخواست کمک مالی دارم امیدوارم منو فراموش نکنید وبا بی توجهی از خواسته ام نگذرید منتظر لطفتان هستم