گزارشگر این شبکه گفت: هر یک از احزاب سیاسی توجه خود را به دو چیز معطوف کرده اند، به ریاست جمهوری و ایالتهای ناهمگون و متغیر.
فلوریدا شهر تندبادها و طوفانهای سیاسی است. دشوار است، به نتایج صندوق آراء در این شهر اعتماد کرد، به ویژه پس از نوسانهایی که در نظر سنجیها دیده میشود. این نظر سنجیها یک بار نشان میدهد، بایدن جلو افتاده است و بار دیگر نشان میدهد، این ترامپ است که شانس بیشتری در به دست آوردن آراء دارد.
جینفر گری نامزد مستقل عضویت در شهرداری پرادو گفت: «در این شهر به سبب تابعیتهای مختلفی که در آن زندگی میکنند، تنوع زیادی وجود دارد؛ از این رو سیطره میان دو حزب در شمال و جنوب این ایالت تفاوت دارد. این تنوع باعث شده است، فلوریدا دارای قدرت سیاسی باشد.»
گزارشگر افزود: تبلیغاتهای انتخاباتی ازسطح اینترنت فراتر رفته است. این تبلیغات در فلوریدا هم از مرزهای زمینی فراتر است و مبلغان کشتیهایی برای تبلیغات دریایی و هوایی در نظر گرفته اند تا در سومین و بزرگترین ایالت آمریکا پیروز باشند.
این ایالت ۲۹ کرسی در مجتمع انتخابات داراست و پس از پایان رای گیریها تعیین کنده نام رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
مارکو گیرز نامزد مستقل انتخابات گفت: «فلوریدا ایالت ناهمگونی است، چه بسا نتیجه انتخابات در آن به نفع دموکراتها یا جمهوری خواهان باشد. تنها با شمارش آخرین رای را دهندگان میتوان فهمید، چه کسی در این ایالت پیروز خواهد شد. همه ایالتهای منتظر نتایج ایالت فلوریدا هستند.»
گزارشگر در پایان افزود: هزینههای تبلیغات انتخاباتی در ایالت فلوریدا برای نخستین بار به بیش از ۱۵۰ میلیون دلار رسیده است تا رای دهندگان بی ثبات و خاکستری که تعداد آنها به ۲۰ درصد میرسد، جذب شوند. احزاب تلاش میکنند، تبلیغات خود را افزایش دهند تا بتوانند اعتماد آنها را جلب کنند و چه بسا باعث موفقیت نامزد خود در رقابت شوند.