مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق
غیرحضوری شدن ارائه ۳۷ خدمت به مشترکان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با راه اندازی اپلیکیشن برق من ۳۷ خدمت این شرکت برای مشترکان غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، اردشیر مذکوری افزود: این نرم افزار با هدف ارائه خدمات به صورت غیرحضوری طراحی و راه اندازی شده است که با توجه به محدودیتهای کرونایی میتواند بسیاری از ترددهای غیرضروری را کاهش دهد.
وی گفت: متقاضیان میتوانند با مراجعه به کافه بازار و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به دریافت و نصب این اپلیکیشن اقدام نمایند.
مذکوری ادامه داد: با راه اندازی این اپلیکیشن ۳۷ خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در چهار بخش خدمات صورتحساب، خاموشی، برق امید و خدمات مشترکین قابل دسترسی است.
وی گفت: مشترکان و متقاضیان انشعاب با ثبت و تایید شماره تلفن همراه خود در این اپلیکیشن میتوانند از خدمات ارائه شده در این سامانه بهرهمند شوند.
مذکوری افزود: امکان ثبت شناسه قبضهای مختلف در این اپلیکیشن برای یک مشترک وجود دارد و باتوجه به کاربرپسندن بودن سامانه، خدمات الکترونیکی ارائه شده در آن به گونهای طراحی شده که کاربران با میزان مهارتهای متفاوت بتوانند به آسانی از امکانات آن استفاده کنند.