پاسخگویی به مطالبات مردم ، اولویت کاری مدیران در رودسر
فرماندار رودسر : پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردم باید با جدیت در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.
به گزارش خبرگزرای صدا و سیما مرکز گیلان ؛ محمد مهدی مظفری فرماندار رودسر در نشست شورای اداری این شهرستان بر رعایت تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت : همه مدیران و کارکنان ادارات در این زمینه مسئولند و باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.
حجتالاسلام والمسلمین محمد صفری نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست حل مشکلات کنونی کشور را در گرو حرکت جهادی مبتنی بر کار مضاعف دانست و گفت: بی تردید نگاه جهادی مدیران و کارکنان به کارها بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کرده و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه رودسر هم در این نشست با تاکید بر اینکه برخورد اخلاق مدارانه، بهترین نوع برخورد با مردم است گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی عبادت است و در خدمت به مردم نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم. در این نشست مدیران کل فناوری و اطلاعات، مخابرات، راهداری و حمل و نقل جاده ای و آب منطقه ای گیلان نیز حضور داشتند ضمن ارائه گزارش از حوزه کاری خود در رودسر، مسائل و مشکلات مربوط را بیان کردند.