واگذاری خدمات الکترونیکی به دفاتر اسناد رسمی همدان
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان از واگذاری خدمات الکترونیکی به دفاتر اسناد رسمی از آغاز هفته دولت خبر داد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، آقای پیرهادی از صاحبان اسناد دفترچه ای خواست هر چه سریعتر برای دریافت سند تک برگی به این اداره کل مراجعه کنند چرا که در غیر این صورت بر اساس قانون از ابتدای امسال به صاحبان این اسناد خدمتی ارائه نخواهد شد .
وی اظهار داشت : با هدف تسریع ارائه خدمات به مردم، از این هفته همه خدمات مربوط به ثبت اسناد و املاک از طریق دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق صورت می گیرد و مردم می توانند خدمات تکمیلی را در صورت نیاز از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان دریافت کنند .