مدیرکل ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش؛
تحقق آموزش مجازی مستلزم مشارکت همگانی
برنامه شاد و برنامههای آموزش غیرحضوری در شرایط کنونی از اولویتهای آموزش وپرورش است که با تلاش همگانی محقق می شود.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش گفت: با توجه به شکایات خاص کرونایی وضرورت تقویت آموزش مجازی، تحقق این مهم مستلزم مشارکت خانوادهها ودستگاههای اجرایی با آموزش وپرورش است.
زهرا مظفر در جلسه با مدیرکل، معاونان وکارکنان ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج افزود: برنامه شاد و برنامههای آموزش غیرحضوری در شرایط کنونی از اولویتهای آموزش وپرورش است.
وی بیان کرد: موارد مربوط به ثبت نام دانش آموزی، ساماندهی نیروی انسانی، نام نویسی کتابهای درسی، آمادگی مدارس و فراهم کردن بستر برنامه شاد با تلاش وانگیزه همگانی محقق شده است.
مدیرکل ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش ادامه داد: براساس شیوه نامه بازگشایی مدارس، فعالیتهای وزارت در حوزههای ستادیِ اداره کل شهرستانها ارزیابی میشود.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد هم در این جلسه گفت: مجموعه دانش آموزان مدارس دولتی، غیردولتی، بزرگسالان وآموزش از راه دور این استان بیش از ۱۶۶ هزار نفر هستند.
هادی زارع پور افزود: برای سال تحصیلی جدید ۳ هزار و ۴۶ آموزشگاه با ۹ هزار و ۲ کلاس درس مهیا شده است و ۱۱ هزار و ۴۶۴ فرهنگی امر تعلیم وتربیت آنها را برعهده دارند.
وی ادامه داد: ۱۵ هزار نوآموز پایه اول نیز در حال سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: براساس شاخصهای بخشنامه وزارتی بازگشایی مدارس وساماندهی نیروی انسانی وفضاها اولویت ومحورهای اصلی پروژه مهر است.
آقای زارع پور افزود: در برخی مناطق به ویژه حاشیه شهر یاسوج به علت مهاجرپذیر بودن، مدارس را با کمبود فضای آموزشی مواجه کرده است.
در این جلسه اردشیر یاری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع، سیدبهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی وفرهنگی وسیدحمدالله خواهش نیک معاون نهضت سوادآموزی گزارشی از حوزه معاونت خود ارائه و مشکلات کاری را بیان کردند.