توسعه خدمات غیر حضوری در شرکت برق فارس
خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق فارس افزایش یافت.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس در گفت و گو با
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: این خدمات که پیش از این هم در قالب ۱۴ خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت به هم استانی ارائه میشد با تلاش مجموعه همکاران در دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت به ۸۲ خدمت افزایش یافت.
خسروی افزود: این خدمات در دو بخش غیر مشترکان و مشترکان شامل درخواستهای انشعاب برق، قبض المثنی، جابجایی کنتور، رفع افت ولتاژ و اصلاح روشنایی معابر است که از طریق پنجره واحد میز خدمت الکترونیکی در سایت www.farsedc.ir در دسترس متقاضیان است.
وی گفت: درخواستهای ارسال شده برای دریافت خدمات دراین سامانه در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری و نتیجه آن هم در دسترس متقاضیان قرار میگیرد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: یک واحد پیگیری هم نظارت بر ثبت و پاسخ درخواستهای متقاضیان را در این سامانه عهده دار است.