معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان گفت: درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت ثبت میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، محمد عباسی افزود: به استناد قوانین و مقررات و اسناد بالادستی فرایند جدید صدور کارت بازرگانی تغییر یافته است. وی گفت: در گام نخست متقاضیان درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی خود را در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت ثبت میکنند.
بیشتر بخوانید: بلاتکلیفی اعضای اتاق بازرگانی هرمزگان عباسی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تجار و بازرگانان و تمامی متقاضیان صدور و تمدیدکارت بازرگانی از مراجعه حضوری به سازمان صمت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خودداری نموده و جهت ثبت نام و تمدید به نشانی www.ntsw.ir مراجعه نمایند.