در ۱۰ روز نخست
معرفی برترین استانهای پویش «آماده باش»
فدراسیون ورزشهای همگانی با گذشت دهه نخست از پویش «آماده باش» عملکرد هیئتهای استانی توسط نرم افزار هوشمند را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی؛ پس از این ارزیابی استانهای مرکزی، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی بیشترین میزان تولید محتوا در پویش «آماده باش» را به خود اختصاص دادند.
پویش آماده باش فدراسیون ورزشهای همگانی که دهمین روز خود را پشت سر گذاشته است، موفق به اجرای بیش از ۱۱۰۰ برنامه توسط هیئتهای استانی، انجمنها و کمیتههای تحت پوشش فدراسیون شد.
نتایج اعلام شده از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ مرداد مورد بررسی قرار گرفته و بررسی آیتمها مبتنی بر ارزیابی کمی و کیفی، توسط نرم افزار هوشمند صورت پذیرفته است و عامل انسانی هیچ گونه مداخلهای در این ارزیابی ندارد.
نتایج بررسی عملکرد دهه آغازین پویش به شرح زیر است:
در بخش بیشترین میزان انتشار محتوا
استان مرکزی ۹ برابر بیشتر از سایر استان ها، نسبت به تولید محتوا اقدام کرده است، پس از استان مرکزی به ترتیب استان قزوین با ۶ برابر، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۵.۵ برابر، استان کرمانشاه با ۵ برابر، استان همدان ۱.۵ برابر و استان آذربایجان غربی ۱.۵ برابر پیشگام بوده اند.
بهترین عملکرد از نظر مخاطب
استان تهران ۱۰ برابر، سمنان ۶ برابر، مازندران ۴.۵ برابر، کهگیلویه و بویراحمد ۳.۵ برابر، یزد ۲.۵ برابر، خراسان رضوی ۲ برابر، کرمان ۲ برابر، چهارمحال و بختیاری ۱.۵ برابر و ایلام ۱.۵ برابر، از نظر مخاطب عملکرد بهتری نسبت به سایر استانها داشته اند.
بیشترین میزان جذب مخاطب
استان کهگیلویه و بویراحمد ۵.۵ برابر، کرمانشاه ۲.۵ برابر، تهران ۲ برابر، خراسان رضوی ۲ برابر، قزوین ۱.۵ برابر موفق به افزایش مخاطبان جامعه ورزش همگانی در استان خود شدند.
بیشترین همراهی مردمی
انجمن پیلاتس ۲ برابر بیشتر نسبت به سایر انجمنهای تحت پوشش فدراسیون موفق به جلب مشارکت و همراهی مردمی شده است.
حرفه ایترین محتوی تولید شده در فضای مجازی
استان گیلان در این آیتم در رتبه نخست قرار میگیرد و استانهای فارس، خراسان رضوی و تهران به ترتیب پس از آن قرار میگیرند.
بیشترین صفحات مجازی
در این بخش استان تهران در رتبه نخست، استان مازندران در رتبه دوم و فارس در رتبه سوم قرار دارند، سایر استان هایی، چون بوشهر، همدان و هرمزگان در رتبه چهارم، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، لرستان، مرکزی در رتبه پنجم، استانهای یزد، گیلان، خراسان جنوبی، کرمان در رتبه ششم و استانهای قم، البرز و چهارمحال و بختیاری در رتبه هفتم قرار دارند.
بیشترین محتوای تولید شده مردمی
تولید کاربرساخته نقش تعیین کننده در شکل گیریِ مفهوم شهروند خبرنگار داشته و در این بین شهروندان ورزشکار استانهای خراسان شمالی و تهران بیشترین میزان تولید کاربرساخته ورزشی را در بین سایر استانها به خود اختصاص داده اند.
محبوبترینها میان شهر خود
انجمن پیلاتس تهران، انجمن پرواز کایت، کمیته تندرستی و زنان و مادران مازندران و هیئت ورزشهای همگانی یزد بیشترین میزان محبوبیت را در شهر خود دارند.