افزایش ارائه خدمات دولت الکترونیک در هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: افزایش ارائه خدمات دولت الکترونیک دستگاههای اجرایی در هرمزگان ضروری است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، فریدون همتی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان افزود: شرکت آب و فاضلاب ۴۰ خدمت وسازمان تامین اجتماعی استان نیز۲۲ خدمت را از طریق سامانه الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مردم ارائه میدهند.
استاندار هرمزگان گفت: سازمان همیاری شهرداریهای استان نیز سامانهای را برای ارائه خدمات الکترونیکی شهرداریها طراحی کرده که در حال حاضر به صورت آزمایشی در شهرداری بندرخمیر در حال اجرا است و تا هفته دولت امسال آماده رونمایی میشود.
بیشتر بخوانید: سامانه ملاقات الکترونیک زندانیان با خانواده هایشان در هرمزگان راه اندازی میشودهمتی افزود: در مجموع ۲۳۶ خدمت توسط شهرداریها ارائه میشود که مردم بیشتر برای دریافت ۱۰۰ خدمت به شهرداریها مراجعه حضوری دارند و با راه اندازی این سامانه خدمات شهرداریها به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به مردم ارائه میشود.
وی گفت: توسعه دولت الکترونیک، افزایش شفافیت، سلامت اداری، سرعت در ارائه خدمات و کاهش تردد مردم را به دنبال دارد.
استاندار هرمزگان افزود: دستگاههای اجرایی با اطلاع رسانی گسترده، آموزشهای لازم را برای دریافت خدمات به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به مردم ارائه دهند.