پخش زنده
امروز: -
معاون هماهنگی امور عمرانی، سرپرست دفتر امور شهری و شوراها و مدیران کل دفتر امور روستایی و شوراها و مدیریت بحران، دفتر فنی،امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم پاسخگوی مردم شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت:مسئولان یاد شده طی 2 ساعت به 231 تماس تلفنی با سامانه "سامد" و خط 111 پاسخ دادند که از این تعداد 81 مورد ثبت سامانه شده و برای پیگیری بعدی ارجاع خواهد شد.
فخر موحد ادامه داد:پیگیری مشکلات روستایی اعم از طرح هادی،امتیاز انشعابات،مشکلات شهری اعم از آسفالت خیابانها، ساخت و ساز غیرمجاز، پیگیری شکایات از دهیاریها،رسیدگی به وضعیت عمرانی شهرهاو روستاهای استان،مشکلات زمینهای شرکتهای تعاونی،مشکلات خسارت وارد شده هنگام بلایای طبیعی از جمله موارد مطرح شده از سوی شهروندان بود.
وی ادامه گفت:با هدف رضایت مردم، سعی بر آن است هر هفته دستکم 2 نفر از مدیران کل استانی یا فرمانداران با حضور در محل استقرار سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، پاسخگوی درخواستهای مردم باشند.
وی افزود:در این نشستها،مدیران به صورت بلاواسطه و مستقیم اقدام به شنیدن نظرات،درخواستها،شکایات،انتقادات و پیشنهادات مردم مینمایند.
فخر موحدی ادامه داد: به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.