تماس تلفنی ۴۵ هزار شهروند هرمزگانی با ۱۱۰
معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: ۴۵ هزار و ۲۹۵ شهروند هرمزگانی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ استان در خرداد ماه امسال تماس گرفته اند.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، سرهنگ افشار نجاتی افزود: ۱۶ هزار و ۲۰۵ موردآن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شده است.
وی گفت: ۲۵ هزار و ۷۳۴ مورد، حدود ۵۷ درصد از تماسها توسط کارشناسان پلیس و کاربران منجر به راهنمایی و ارشاد شده است.
بیشتر بخوانید: تجمیع خطوط پلیس ۱۱۰ از شهرستانها در بندرعباسنجاتی افزود: ۳ هزار و ۳۵۶ فقره از این تماسها غیر قابل رسیدگی بوده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی افزود: در تماس با هزارو ۵۴۷ نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد ماموران ۱۱۰ تماس گرفته شد که ۹۶.۲ درصد از عملکرد و ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کرده اند.
وی گفت: در بررسی وضعیت عملکرد واحدهای عمل کننده در کلیه ماموریتهای ابلاغی ۱۱۰، زمان حضور حدود ۹۳ درصد مأموران در صحنههای اعلامی و ابلاغی زیر ۱۵ دقیقه بوده است
نجاتی افزود: شهروندان هر گونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از پلیس ۱۱۰ را ازطریق سامانه ۱۱۰۷۶ پیگیری کنند.