نماینده مردم اصفهان در مجلس
برنده شدن در گردشگری با برندسازی
برندسازی مناسب، مشکل توسعه گردشگری جرقویه را حل می کند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ امیرحسین بانکی پور فرد، نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در همایش بخشداران، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای جرقویه گفت: مشکل توسعه نیافتگیِ صنعت گردشگری در منطقه جرقویه با وجود داشتن ظرفیت های بکر و جذاب، نبود برندسازی بوده است.
مهدی طغیانی، یکی دیگر از نمایندگان مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: ایجاد بازارچههای دائمی صنایع دستی به منظور معرفی و عرضه صنایع دستی و همچنین، آموزش به نسلهای جدید از جمله مواردی است که در منطقه محروم جرقویه درآمدهای پایدار ایجاد میکند.
ارتقای دو بخش جرقویه علیا و سفلی به شهرستان و تشکیل شهرستان جرقویه یکی از مهمترین مواردی بود که در این همایش پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.
منطقه جرقویه شامل دو بخش علیا و سفلی است که ۵۱ درصد از وسعت شهرستان اصفهان را تشکیل میدهد و کمتر از یک درصد از جمعیت این شهرستان را در خود جای داده است. این منطقه، با جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفری، دارای ۴ شهر و ۲۱ روستاست.