ایده برپایی میز خدمت در سمنان الگویی مناسب برای دیگر استان ها
مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای ریاست جمهوری: برپایی میز خدمت در استان سمنان عملکرد خوبی داشته و سبب الگو گیری از آن در استان های دیگر شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، روح الله بشارت در دیدار با استاندار سمنان گفت: برپایی میز خدمت به همت استانداری سمنان در فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی عملکرد خوبی داشته و سبب الگو گیری از آن در استان های دیگر و رسیدگی راحت تر به امور مردمی شده است. وی افزود: ارزیابی دستگاه های اجرایی سبب شناخت نقاط قوت، ضعف و تقویت آنها و بهبود ارائه خدمات به مردم خواهد شد. مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای ریاست جمهوری با بیان اینکه مشرف به کمبود مالی در دستگاه های اجرایی کشور هستیم گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود نیاز است از منابع مالی حاضر استفاده مفیدتری شود. مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان نیز با بیان اینکه مرکز سامد پاسخگوی شبانه روزی درخواست های مردمی در سطح استان خواهد بود گفت: در سال 98 بیش از سه هزار تماس با مرکز سامد استان سمنان انجام شده که در مقایسه با سال قبل از آن 26 درصد رشد داشته است. قاسم شریفی افزود: حضور مدیران در مرکز سامد و پاسخگویی به مردم از دیگر کارهای این حوزه بوده که در سال گذشته 82 برنامه با حضور استاندار، معاونین و سایر مسئولین استانی در مرکز سامد انجام شده است. وی افزود: میزان حضور مدیران و پاسخگویی به مردم در سال قبل نسبت به سال 97 از نظر تعداد 90 درصد و از نظر تماس های پاسخ گرفته شده و به نتیجه رسیده 16 درصد رشد داشته که این مهم سبب کسب رتبه دوم استان سمنان از این حیث در بین استان های کشور بوده است. پس از این دیدار، استاندار و جمعی از معاونین و مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای ریاست جمهوری با حضور در سالن غدیر استانداری سمنان و ارتباط تلفنی با مردم پاسخگوی مشکلات مردمی بوده اند.