پخش زنده
امروز: -
استاندار مرکزی امروز با حضور در محل سامانه سامد به طور مستقیم پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی بود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آقازاده به همراه معاونین خود امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم به مدت دو ساعت پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی بود.
بیش از 50 نفر از شهروندان از طریقه این سامانه درخواست ها و مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند و استاندار هم برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.
استاندار مرکزی گفت: عمده موضوعات و مسائلی که مردم از طریق سامانه سامد مطرح کردند نارسایی ها و کمبودهایی در زمینه ارائه خدمات در شهر و روستا بود و گلامندی از برخی از مدیران به خاطر اینکه وقت لازم برای رسیدگی به مشکلات مردم را نمی گذارند.
آقازاده با بیان اینکه تذکرات لازم به مدیران داده شد، افزود: البته بعضی از مردم مشکلات و توقعاتی دارند که از عهده و اختیارات مدیران خارج است که اینگونه مسائل یا باید از طریق برخی دستگاه های کشوری و یا در کمیته ها و یا کارگروه های استانی پیگیری شود.
وی در ادامه سامانه سامد را فرصتی برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم دانست و گفت: این سیستم در استانداری مستقر است و مدیران مکلفند تا حداقل ماهی یکبار در این مرکز حضور داشته باشند و بصورت مستقیم با مردم گفتگو کنندو صحبت های آنها را بشنوند چرا که از ین طریق هم پاسخگوی مشکلات مردم هستیم و هم اینکه عملکرد خود را ارزیابی کنیم اینکه در کدام شهرستان عملکرد ما خوب بوده و در کجا عملکرد ضعیف داشتیم که بایستی بیشتر کار شود.