پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری، از طریق سامانه سامد به سؤالات مردم پاسخ داد.
قباد مبشری گفت: در این سامانه مشکلات و نیازمندیهای ۱۴ نفر بررسی شد و دستورات لازم برای پیگیری و برطرف شدن مشکلات آنان را صادر کرد.
وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواستهای مردمی بهمنظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواستهای مددجویان و اقشار نیازمند بهصورت غیرحضوری راهاندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میشود.
مبشری با بیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت www.e.emdad.ir در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به بیماری همهگیر کرونا در سطح جامعه و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعهکنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواستهای خود را بهصورت الکترونیکی ثبت کنند.
وی اضافه کرد: بر اساس فرآیند تعریفشده، در کمترین زمان ممکن به درخواست های ثبت شدۀ مردمی، پاسخگویی و رسیدگی می شود و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف توسط این نهاد حمایتی انجام میگیرد.