پخش زنده
امروز: -
۱۵۰ هزار مزاحمت تلفني در سامانه ۱۱۵ استان چهارمحال و بختیاری ثبت شده است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزچهارمحال و بختیاری، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت: با توجه به محدود بودن اپراتورهاي سامانه ۱۱۵ هر مزاحمت تلفني ممکن است باعث اشغال شدن سامانه براي گزارش يک حادثه جدي شده و فرصت طلايي پرسنل امدادرسان را از بين ببرد.
محمد حیدری از راهاندازی سیستم آسایار در سال گذشته خبر داد و افزود: اين سيستم باعث شده که فرمهاي کاغذي از بين بروند و پس از انتقال بيمار به آمبولانس تکنسين از طريق تلفن همراه شرح وضعيت بيمار را قبل از رسيدن به بيمارستان به پرستاران ارسال ميکند كه متناسب با وضعيت بيمار تجهيزات در بيمارستان آماده و زمان بهتر مديريت شود.