خانم مریم السادات خرم دره در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما افزود: انجمن فعالان تخصصی حوزه حجاب هر ساله در حاشیه نمایشگاه قرآن اقدام به برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف می کردند و امسال با شیوع کرونا و تعطیلی نمایشگاه قرآن، نمایشگاه حجاب و عفاف به صورت مجازی و در راستای حمایت از تولید کنندگان داخل برگزار شد.
وی افزود: با توجه به اینکه امروزه به دنبال فروش مجازی و تجارت مدرن و دیجیتال هستند، نخستین نمایشگاه فروش محصولات حجاب یا نمایشگاه مجازی محصولات حجاب راه اندازی شده و در واقع هدف آن حمایت از تولید کنندگان محصولات حجاب است.
وی با بیان اینکه نشان های مشهور (برند) محصولات حجاب و عفاف در نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف هم حضور دارند گفت: 66 نشان محصولات حجاب در سامانه مجازی حجاب و عفاف بارگذاری خود را در خصوص محصولات داشته اند، محصولات حجاب شامل انواع چادر، مقنعه، روسری، مانتو و ملزومات حجاب است که به طور کلی 100 نوع محصول حجاب تولید داخل در این سامانه بارگذاری شده است.
وی با بیان اینکه 93 درصد از نیاز بازار داخلی از طریق واردات تأمین می شود گفت: تنها 7 درصد از پارچه های مشکی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود که جواب گوی نیاز کشور نیست. نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب تا 10 خرداد فعالیت دارد.