به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان اظهار داشت:
سردار دلها شهیدقاسم سلیمانی در زمان حیات پربرکتشان عنوان کردند در دل هر بحران میتوان فرصتهای زیادی خلق کرد که نمونه عینی این فرصتسازی در جریان بحران کرونا اتفاق افتاد.
وی افزود: دشمنان دیدند که چرخهای اقتصاد ایران بدون نفت هم میچرخد و ایرانیها عزتمندانه همچنان بر تداوم آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی پافشاری میکنند.
استاندار کرمانشاه گفت: ۸۰ درصد کرمانشاهیها در جریان بحران کرونا همکاری بسیار مناسبی برای مهار این بحران داشتند و از بسیاری از برنامههای کاری و تفریحی خویش گذشتند.
بازوند همچنین با تجلیل از نقش روابط عمومیها در بحران کرونا خاطرنشان کرد: روابط عمومیها نقش مهمی در آگاهسازی، اقناع و همدل کردن مردم برای مهار این بحران داشتند که جای تقدیر بسیار دارد.
وی به ساخت سریال «نون خ ۲» در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این سریال فرصت مناسبی برای معرفی استان کرمانشاه بود و مردم ایران در طول ۱۷ شب با زیباییها و جاذبههای طبیعی و تاریخی و فرهنگ بالای مردم کرمانشاه آشنا شدند و این اتفاق مثبت در توسعه استان اثرگذار خواهد بود.
استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه این سریال بازتاب مثبت و بسیار گستردهای در سطح جامعه داشت و نقدهای مخالف و موافق بسیاری هم پیرامون آن نوشته شد و در مجموع یک سریال موفق ارزیابی شد.
بازوند تاکید کرد: برای معرفی بهتر کرمانشاه نیازمند تکرار تجربههای موفقی مانند سریال نون خ ۲ هستیم.
وی همچنین تحقق اهداف شعار سال را اولویت اصلی استان دانست و گفت: برای جهش تولید نیازمند یک حرکت جهادی و همه جانبه از سوی دولت و مردم هستیم.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شعار جهش تولید باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و روابط عمومیها و رسانهها نقشی کلیدی در این زمینه دارند.