پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهوازاز ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان برق در شرایط کرونایی خبر داد .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، حسن کریمی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث خدمات رسانی به شهروندان در شرایط کرونایی گفت: بیشتر خدمات به مردم به صورت غیرحضوری ارائه شده است به شکلی که تا حد امکان حضور فیزیکی مردم در ستاد مرکزی و امورهای برق به حداقل برسد.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سامانه تلفنی ۱۲۱ اتفاقات برق اهواز به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس های مردمی است. همچنین سامانه ۱۵۲۱ در تایم اداری پاسخگوی مشترکین برق در زمینه صورتحساب و نحوه پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی با لینک مستقیم است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: در سایت این شرکت نیز برخی فرآیندهای خدمات رسانی بارگذاری و آماده خدمات به شهروندان است و مردم می توانند با مراجعه به آن نسبت به انجام برخی از کارهای مورد نظر خود اقدام کنند.
کریمی بیان کرد: به منظور نظارت بر حسن انجام کار مجموعه فعالیت های خدمات رسانی این شرکت، سامانه تلفنی ۱۴۲۱ نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا در صورت مشاهده هرگونه موارد بتوانند مستقیما مطالب خود را جهت انعکاس و رفع معضل به گوش مسئولان شرکت برسانند.