الکترونیکی شدن پروندهها و برون سپاری خدمات تصدی گری از اولویتهای اداره کل راه و شهرسازی قزوین است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ابراهیم مبارک قدم، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین ، با بیان اینکه الکترونیکی شدن پروندهها و برون سپاری خدمات تصدی گری از اولویتهای این اداره کل است، گفت: حدود ۹۰ درصد پروندهها اسکن و بالغ بر ۴۰ درصد آنها نیز بارگذاری شده اند. وی اضافه کرد: در صورتی که نیاز فوری به پروندهای باشد، با اعلام به کارگزار در کوتاهترین زمان ممکن بارگذاری خواهد شد. مدیرکل راه و شهرسازی گفت: از این پس پروندهها به صورت فیزیکی از بایگانی خارج نمیشود، بلکه پروندههای فیزیکی که در اختیار کارشناسان قرار دارد از آنها دریافت شده و از نسخه الکترونیکی آن استفاده خواهد شد که ضمن ایجاد بستر مستندسازی بیشتر، امکان رخ دادن خطا و اشتباهات احتمالی را کاهش خواهد داد. مبارک قدم افزود: واگذاری خدمات قابل انجام به دفاتر پیشخوان که در حوزههای برنامه ریزی و سیاست گذاری قرار ندارند، با توجه به ضرورت الکترونیکی شدن خدمات، به زودی برون سپاری خواهد شد. مدیرکل راه و شهرسازی گفت : این خدمت به ویژه برای شهروندانی که از شهرستانها مراجعه میکنند بسیار تسهیل گر خواهد بود و در همین زمینه تفاهم نامهای با اداره پست امضا خواهد شد.