امروز: -
مدارس مهریز یزد با شیوع کرونا از دانش آموزان خالی است اما آموزش از طریق فضای مجازی که تجربه تازه‌ای در آموزش محسوب می شود با برنامه ریزی دقیق ادامه دارد.
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۱/۰۲- ۱۲:۵۲
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آموزش مجازی فقط میتونم به عنوان کمک آموزشی اون هم بعد آموزش در کلاس استفاده بشه.اصلا نمی شه مفاهیم رو برای اولین بار به شیوه مجازی به دانش آموز انتقال داد.در ضمن شاید کمتر از 10درصد از دانش آموزان باشند که توی فضای مجازی دنبال یادگیری مطالب درسی باشن.فراموش نشه که خیلی ها حتی امکانات دسترسی به این فضا رو هم ندارن.
شما رو بخدا كه صداتون و دستتون بهتر به گوش مسئولین در وزارت آ.پ میرسه از ایشان بپرسید که قرار بود حق التدریس شاغلین آموزشی را در اسفندماه پرداخت کنید.باور کنید که از سال ۹۷ هم هنوز دو ماهش باقی مونده. چرا نپرداختند. اون هم از ظلمی که در صدور احکام اسفند پیش اومد و هیچکس جوابی نداد.خیلی ها به امید همین اضافه تدریس بودند.چرا اینقدر دروغ میگن. مگه مملکت صاحب نداره. مگه نظارتی نمیشه. بخدا آموزش و پرورش دگه به آخر رسیده.چرا مسئولین خودشونو بخواب زده اند.یا عمدا این خطاها را میکنند.
نوبخت در حاشیه این مراسم درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم. با سلام خواهشمندم پی گیری واطلاع رسانی شود آیا این خبر مطابق فصل دهم مدیریت حدمات کشوری شامل بازنشستگان هم می شود وحامل خبر خوب و عیدی برای بازنشستگان محترم باشید. با تشکر فراوان
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha