شرکت مخابرات در نوروز
آماده باش حداکثری برای پایداری ارتباطات مخابراتی
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: پایداری ارتباطات در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال جدید بهصورت کامل تضمینشده است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری با تأکید برآماده باش حداکثری مراکز مخابراتی منتخب و نوبتهای نوروزی برای ارائه خدمات ارتباطی گفت: پایداری ارتباطات در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال جدید بهصورت کامل تضمینشده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: بهمنظور تحقق مشتری مداری حداکثری و همچنین ارائه خدمات شبانهروزی به تمام مشتریان، نوبتهای آمادهباش در تمام مراکز منتخب سراسر کشور در نظر گرفته شده است که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی هموطنان در مناطق مخابراتی سراسر کشور بهصورت کامل پوشش داده میشود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فعالیتهای مختلف شرکت مخابرات ایران هر سال در تعطیلات نوروزی بهمنظور خدمترسانی بهصورت مستمر برقرار است، گفت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبکه و همینطور خدمترسانی به مردم در نظر گرفتهشده است.
سید مجید صدری در ادامه افزود: مجموعه مخابرات ایران در حوزه ثابت و سیار با آمادهباش مراکز فنی و ایجاد مراکز نوبتی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین واحدهای یدکی برای سیستمهای انتقال، افزایش IP برای نقاطی که با مشکل کمبود IP مواجه است، افزایش پهنای باند اینترنت و ظرفیت کانالهای ورودی و خروجی را در دستور کار دارد.
وی افزود: ایجاد مراکز نوبتی ۲۴ ساعتی پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین دیزلهای اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق نیز از دیگر اقدامات شرکت مخابرات ایران برای خدماتدهی به مشترکین در ایام نوروز در سراسر کشور است.
سید مجید صدری بابیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time بهمنظور تحقق ارتباطات بدون قطعی در تمام مناطق مخابراتی کشور در ایام نوروز ممنوع است، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی دورهای و مستمر در نوروز به منظور اطمینان از عملکرد صحیح درگاههای مرتبط با مشتریان افزایش یافته است و تمام هموطنان میتوانند بهمنظور رفع ایرادها و خرابیهای موردی به صورت شبانهروزی با مراکز تماس و سامانههای پاسخگویی شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد: انجام گزارشگیری از شرایط ارتباطی استانها بهصورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات بهمنظور بهینهسازی ارائه سرویسها از اولویتهای مجموعه مخابرات در نوروز ۱۳۹۹ است.