مشترکان استان قزوین بدون نیاز به مراجعه حضوری میتوانند از امکانات غیرحضوری برای دریافت انواع خدمات بهرهمند شوند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: برای کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و کاهش تردد و مراجعات مردمی به ادارات گاز شهرستانها، انجام امورات عادی به صورت غیر حضوری (تلفنی) انجام میشود. بوشهری افزود: شهروندان میتوانند امور مرتبط با مشترکان و انشعاب خود را از طریق سامانه اینترنتی شرکت گاز استان قزوین به آدرس: http://nigc-qazvin.ir، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری شرکت (جهت انتقاد، پیشنهاد، شکایت، ارسال مستندات) http://nigc-qazvin.ir/crm، اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان قزوین قابل دانلود از آدرس: http://nigc-qazvin.ir، تلفن گویا ۲۴ ساعته: ۳۱۹۴ داخلی ۹ پیگیری کنند. او اضافه کرد: روشهای اعلام کارکرد کنتور هم به صورت ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۰۳۱۹۴ طبق فرمت ارقام سیاه رنگ کنتور *۵* شماره اشتراک، اپلیکیشن اندرویدی شرکت گاز استان و خدمات آنلاین در سایت شرکت گاز استان است. مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: همچنین به علت شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ماموران قرائت کنتور به درب منازل مراجعهای ندارند و دریافت ارقام کنتور براساس خوداظهاری مشترکان و با همکاری آنها انجام خواهد شد.