مدیر عامل ایران خودرو: این امکان وجود دارد که خدمات پس از فروش و گارانتی خودروها درب منازل انجام شود.
فرشاد مقیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به ضرورت حضور کمتر افراد در اماکن عمومی با توجه به شیوع کرونا اگر نیاز به خدمات پس از فروش برای مشتریان باشد افراد میتوانند با تماس با امداد خودرو و ایساکو بصورت غیر حضوری این خدمات را درب منازل دریافت کنند. وی افزود: همچنین گروه صنعتی ایرانخودرو برای مقابله با ویروس کرونا و کم کردن مراجعه هم وطنان به نمایندگیهای این مجموعه، گارانتی محصولات خود را بطور خودکار یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد.