عملکرد شهرداری همزمان با شیوع کرونا
تولید ۱۹۰ عنوان برنامه در فضای مجازی درباره کرونا
بیش از ۱۹۰ عنوان از تولیدات رسانه ای مختلف در قالب پوستر و موشن تاکنون تولید و منتشر شده است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ مجتبی دانشور مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران در سومین نشست خبری آنلاین که با حضور مدیران شهری برگزار شد، با اشاره به برنامههای این حوزه جهت پیشگیری از کرونا گفت: از همان ابتدا که ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد تولید محتوا در فضای مجازی جهت ارتقاء اطلاع شهروندان در مورد موضوع کرونا در دستور کار قرار گرفت و بیش از ۱۹۰ عنوان از مدیای مختلف در قالب پوستر و موشن تولید و منتشر شده است.
وی با بیان اینکه برخی از این محتواها مخاطب عام و برخی مخاطب خاص همچون نانوایان و مدیران ساختمان دارند، افزود: اقدام دیگری که به همکاری بخشهای دیگر شهرداری انجام گرفته اجرای پویش «در خانه بمانیم» است که جهت قطع زنجیره انتقال مدنظر قرار گرفته و پیشنهاداتی جهت در خانه ماندن ارائه میشود.
مدیر کل آموزش شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه این پویش با حمایت خانه سینما و هنرمندان موفقیتهای خوبی داشته است، عنوان کرد: همچنین برنامههایی جهت پر کردن اوقاف فراغت و موضوع سلامت شهروندان داشتهایم و محتواهایی در این راستا تهیه شده است.
مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: راهکارهایی برای در خانه ماندن از جمله ارائه نرم افزارهای جدید داشتیم که از طریق آنها ارائه کتاب رایگان به ویژه برای کودکان و نوجوانان انجام میشود و مسابقاتی نیز برای ایام نوروز در همین زمینه پیشبینی شده است.