ارائه خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری
شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کروناخدمات غیرحضوری ارائه میکند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: برای جلوگیری از مراجعات حضوری مردم، تمامی خدمات خود را از طریق تلفن پاسخگوی ۱۲۱ و سامانه خدمات غیر حضوری در وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir ارائه میدهد و مردم میتوانند با مراجعه به این درگاهها درخواستهای خودرا بصورت شبانه روزی ثبت وپیگیری کنند.
مجید فرهزاد افزود: این شرکت همگام با سایر نهادها برای رفاه حال شهروندان از نخستین روزهای اعلام شرایط ویژه، اقدامات پدافندی خود را برای جلو گیری از شیوع این ویروس آغاز کرد.
حذف قبوض کاغذی و ایجاد درگاههای پرداخت الکترونیکی این قبوض هم از دیگر اقدامات این شرکت در ارائه خدمات غیر حضوری بوده که تاثیر مطلوبی در کاهش مراجعات حضوری داشته است.