ثبت افزون بر دو هزار شکایت مردمی درستادخبری ۱۲۴
مردم چهارمحال و بختیاری افزون بر دو هزار مرتبه باستادخبری ۱۲۴ تماس برقرار کردند.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما،مرکز چهارمحال و بختیاری،مسئول ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گفت: بمنظور جلوگیری از اجحاف و سوء استفاده در حق مردم ستاد خبری ۱۲۴ بصورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی میکند.
سعادت اله حسن زاده افزود:مردم استان امسال تاکنون دو هزار و ۱۵۴ مورد شکایت از روند خدمات رسانی اصناف را از طریق سامانههای ارتباطی ۱۲۴ ثبت کرده اند.
وی گفت: از این تعداد شکایات دو هزار و ۱۱۶ مورد قابل بررسی بوده است که در این مدت ۵۰۰ مورد رسیدگی و ۳۴۷ مورد با جلب رضایت شاکی مختومه شده است.
حسن زاده همچنین گفت: مردم ازروشهای موجودشامل تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه ثبت شکایات ۱۲۴ وهمچنین بصورت حضوری میتوانندشکایات خود را طرح کنند.
حسن زاده گفت:پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور مشارکت مردم در اعلام تخلفات صنفی از طریق ستاد خبری ۱۲۴ دو برابر شده است.
حسن زاده گفت:روزانه ۸۵ قلم کالای اساسی سبد خانوار مردم رصد میشودکه در روزهای اخیر نرخ ۱۳ قلم کالا کاهشی گزارش شده است.
وی گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ هزار و ۹۸۸ واحدهای صنفی استان بازرسی شده است.