رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: شهروندان برای امور مرتبط با عوارض شهرداری نیاز به مراجعه حضوری ندارند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محسن اسفندیاری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: شهروندان برای انجام امور مرتبط با عوارضهای شهرسازی، پسماند و صنفی نیازی به حضور در شهرداری ندارند و این خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک پرتال شهرداری قزوین به آدرس Qazvin.ir قابل دریافت است. اسفندیاری افزود: شهرداری قزوین به عنوان اولین شهرداری با نماد اعتماد الکترونیکی بستری امن را برای انجام خدمات الکترویکی فراهم کرده است.