راه اندازی سامانه پاسخگویی و مشاوره کرونا در قزوین
برای دریافت پاسخ سوالات کرونایی به ۱۱۵ زنگ بزنید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: سامانه پاسخگویی و مشاوره ۱۱۵ در مورد بیماری کرونا با ۱۰ خط برای ارائه مشاوره به هم استانیها و پاسخ به پرسشهای آنان همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) راه اندازی شد. ارداقیان اضافه کرد: با شماره گیری ۱۱۵ و انتخاب شماره ۱ به این سامانه متصل شوید و پرسشهای خود را در مورد کرونا، علائم این بیماری، چگونگی برخورد با بیماری در صورت داشتن علائم، شیوههای گندزدایی دست ها، سطوح و مواد غذایی و مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت مطرح کنید. او افزود: خط ملی ۴۰۳۰ سامانه ۱۹۰ و ۱۶۶۰ برای پاسخگویی به سوالات مردمی در مورد کروناست.
فک کن هدف از این سامانه خدمت نباشه