سامانه تلفنی ۱۴۸۰ آماده ارائه مشاورههای کاهش اضطراب ویروس کرونا
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آمادگی مرکز صدای مشاور بهزیستی (سامانه تلفنی ۱۴۸۰) برای کمک به مردم در راستای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی با اعلام این خبر گفت: عموم مردم میتوانند برای دریافت
مشاورههای تخصصی در این ارتباط با خط ۱۴۸۰ بهزیستی تماس بگیرند.
وی افزود: خط تلفن ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی هر روز از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مردم در ارتباط با شیوههای کاهش، کنترل و مهار استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا است.
رضوان مدنی با اعلام اینکه بهزیستی در کنار مردم و به خصوص جامعه مخاطب و زیرپوشش خود است، افزود: از همه امکانات، توان و نیروهای کارشناسی و متخصص برای عبور از این بحران استفاده میکنیم.
وی یادآور شد: به تعداد کافی خط تلفن و مشاور در این مرکز وجود دارد و تماس گیرندگان برای دریافت مشاوره معطل نمیشوند.