بهزیستی مازندران
ارائه مشاوره با هدف کاهش استرس کرونا
مدیرکل بهزیستی مازندران از ارائه مشاوره با هدف کاهش استرس کروناویروس به مددجویان استان خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، فرزاد گوهردهی با اشاره به راه اندازی سامانه تلفنی مشاوره به مددجویان بهزیستی مازندران گفت: در پی افزایش نگرانی و بار سنگین روانی پیرامون ابتلا به بیماری کروناویروس، این سامانه برای کاهش استرس کروناویروس، چگونگی برخورد مددجویان با این بیماری و نیز ارائه مشاوره تشکیل شده است.
مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: سامانه تلفنی ۱۴۸۰ صدای مردم و شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نیز حضور ۱۵ نفر از متخصصان مشاوره و روانشناس از ساعت ۸ تا ۲۲ در خدمت مددجویان استان هستند.
گوهردهی با بیان اینکه عموم مردم هم توانند مسائل روحی، فشارهای روانی و دیگر آسیبهای اجتماعی خود را با مشاوران درمیان بگذارند گفت: یکی از اهداف استقرار گروههای های مشاوره در سامانه تلفنی بهزیستی حضور فیزیکی نداشتن مددجویان و مردم برای دریافت خدمات مشاوره با هدف مصوبات قرارگاه پدافند زیستی است.
مدیرکل بهزیستی مازندران به تهیه بستههای بهداشتی برای مراکز و مددجویان حاشیه استان اشاره کرد و افزود: به دلیل برخوردارنبودن و توانایی نداشتن برای تهیه اقلام بهداشتی، بستههایی شامل دستکش، مواد ضدعفونی کننده و دیگر موارد تهیه و به مددجویان این مناطق تحویل شد. همچنین سازمان بهزیستی مبلغی برای تهیه اقلام بهداشتی موردنیاز مراکز شبانه روزی واریز کرد.