سامانه الکترونیکی ۱۱۱ از ۸ اسفند راه اندازی شد و پاسخگوی سوالات شهروندان یزدی در باره ویروس کرونا است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما یزد، معاون فنی مرکز بهداشت یزد گفت: این سامانه برای تماس شهروندان و آموزش و اطلاع رسانی در رابطه با بیماریهای واگیر دار تنفسی از جمله کرونا راه اندازی شده است. شریفی افزود: از روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه این سامانه راه اندازی شد و در روزهای پنجشنبه و جمعه حدود ۶۰۰ مورد تماس و امروز صبح از ۸ تا ۱۱ به ۱۸۰ نفر خدمات ارائه کرده است. وی گفت: مردم میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۲ شب سوالات خود رادر مورد بیماریهای تنفسی ویروس کرونا با کارشناسان سلامت و کارشناسان سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مطرح کنند و پاسخهای خود را دریافت نمایند. آقایی افزود: آموزش و اطلاع رسانی نقش بسیار زیادی در افزایش آگاهی مردم و ایجاد اطمینان و آرامش بخشی برای مردم دارد.