درپی طرح تحول دیجیتال و ستاپ
اجرای طرح تحول پست همراه با آموزشهای تخصصی
مدیر کل توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی پست: طرح تحول دیجیتال و ستاپ با ارایه آموزشهای تخصصی برای گروههای مختلف کارکنان، مدیران و مسئولان در حال پیاده سازی است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مریم ساعتچی با اشاره به اینکه تمامی این آموزش ها به صورت ویدئو کنفرانس یا وبینار (سمینار آنلاین) برگزار می شود، افزود: از مهمترین این دوره ها، "مدیریت پروژه یا استاندارد pmbok" و" طرح تحول دیجیتال" است که برای 195 نفر از مدیران کل، مجریان و مسئولان مرتبط به پروژه ها برگزار شد.
وی با تاکید بر اهمیت بازاریابی و توسعه کسب و کار در رویکرد جدید شرکت، گفت: برنامه جامع" بازاریابی، فروش محصول و نگهداشت مشتری" یکی از برنامه های آموزشی تعریف شده است که 14 تا 30 بهمن ماه، چهار هزار نفر از کارکنان گروه های هدف شامل کارشناسان امور پستی، کارمندان اجرایی و برخی مدیران، را تحت آموزش قرار می دهد.
او به دوره آموزشی "طراحی مدل کسب و کار سرویس" اشاره و تصریح کرد: این دوره آموزشی نیز برای چهار هزار نفز از کارکنان حوزه فنی و اجرایی از 14 تا 30 بهمن برگزار خواهد شد که این دوره شامل نشان سازی مجدد، مدیریت ارتباط با مشتریان، نگهداشت و فنون فروش است.
ساعتچی دوره آموزشی " سیستم مدیریت کیفیت" را از دیگر برنامه های مهم آموزشی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه امسال اجرای سیستم مدیریت کیفیت با تکیه بر توان نیروهای داخلی و تجارب کسب شده از دوره های گذشته در سطح شبکه آغاز شده، برنامه آموزشی ایزو 2008-9001 برای 170 نفر از کارکنان، بخشی از تقویم آموزشی امسال است.
مدیر کل توسعه سرمایه انسانی دوره آموزشی "جریان نقدی بودجه " ، " برنامه ریزی و تغییر و تحول یا نقشه راه تحول دیجیتال" ، " بازمهندسی عملیات فرایندهای کلیدی" ، " مدیریت و توسعه منابع کلیدی، انسانی و فیزیکی" ، " پایگاه نشانی مکان محور" و "جی نف " را از دیگر برنامه های آموزشی تخصصی ذکر کرد و گفت: هر کدام از این آموزش ها براساس یک برنامه زمان بندی شده از 12 تا پایان بهمن ماه برای گروه های هدف ارایه می شود.