اختلاف ۴۰ درصدی قیمت نسبت به شهر
استقبال۳۴ درصد خانوادههای تهرانی از میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران: بهبود و ارتقای کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه میشود، باعث استقبال بیش از پیش شهرندان از میدان ها و بازارهای میوه و تره بار شده است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با تاکید بر اختلاف ۴۰ درصدی قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت سطح شهر، گفت: بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خانوار در شهر تهران زندگی میکنند و با احتساب حدود یک میلیون نوبت خرید روزانهای که در میادین میوه و تره بار ثبت میشود، بالغ بر ۳۴ درصد خانوادههای تهرانی نیازهای خود را از این مراکز تهیه میکنند.
آقای راد، حفظ مشتری را مهمتر از جذب آن دانست و تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد، تبدیل شهروندان مراجعهکننده به میادین میوه و تره بار به مشتریان پایدار و وفادار و افزایش مستمر و با ثبات تعداد مراجعهکنندگان به این مراکز است که این مهم با توجه بیش از پیش به مطالبات شهروندان و تامین نیازها و نظر ایشان میسر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، خرید از میادین میوه و تره بار را برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی با خرید از این مراکز نه تنها به اقتصاد خانواده خود کمک میکنند، بلکه با خرید بی واسطه از تولیدکنندگان اعم از باغداران، کشاورزان و دامداران، از تولید داخل نیز حمایت میکنند.