در پی اختلالات فنی در مخابرات؛
جبران خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران
مدیرعامل شرکت مخابرات: اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، بررسی و خسارت وارده جبران میشود.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، موارد بررسی شد و ضمن جبران اختلالات فنی پیش آمده، خسارت وارده به مشترکان هم به نحو مقتضی جبران میشود.
مهندس سیدمجید صدری افزود: بروز هر گونه اختلال در مسیر خدمت رسانی به مشتریان به هیچ وجه پذیرفته نیست و علاوه بر جبران سریع اختلالات فنی پیش آمده و دلجویی از مشترکان با مقصران بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد میشود.
وی با تاکید بر لزوم استمرار ارتباطات و عدم قطعی و پایداری شبکه دیتا در سراسر کشور عنوان داشت: با وجود این که گستردگی مجموعه خدمات ارائه شده به مشتریان در بخشهای مختلف صوت و دیتا به انواع مشتریان خانگی، تجاری و عمده توسط شرکت مخابرات ایران، با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات، هیچ گونه قطعی قابل پذیرش نیست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکر به زیر مجموعههای مرتبط فنی و شبکه در مورد لزوم برقراری همیشگی ارتباطات در بخشهای مختلف، با مسئولین خاطی و کم توجه که در این اختلال چندروزه نقش داشتند، برخورد لازم صورت میپذیرد.
وی اعلام کرد: همه مشتریان مخابرات در سراسر کشور میتوانند شکایات و انتقادات خود را برای ارائه بهتر خدمات با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ و همچنین درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب سایت شرکت مخابرات در میان بگذارند