پخش زنده
امروز: -
سومین گردهمایی بزرگ دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال (DMDay)، کسب و کارهای نوپا و تولید محتوا در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما بکار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی این گردهمایی؛ آقای امیرحسین قنبری دبیر اجرایی این رویداد گفت: در این گردهمایی سه روزه؛ نوینترین روشها و برنامههای جهانی بازاریابی دیجبتالی و شکل گیری کسب و کارهای نوپای مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه شد.
وی افزود: روز بازاریابی دیجیتال تنها یک رویداد نیست، سازمانی برای کمک به گسترش بازار دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و مأموریت اصلی آن نیز ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیتهای بازاریابی دیجیتال (مارکتینگ) به صنایع و کسب و کارهای مختلف کشور است.
وی ادامه داد: بازار دیجیتال همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش کرده است تا آخرین دغدغه ها، راهکارها و روشهای مختلف را با فعالان و
علاقهمندان این حوزه به اشتراک بگذارد.
آقای قنبری گفت: در روز بازاریابی دیجیتال حرفها و آدمها مهم هستند و اگر حرف مستندی باید به گوش فعالان بازاریابی دیجیتال برسد این روز یکی از بهترین بسترها برای این کار است. از طرف دیگر خلق فرصتهای همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار میشود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال میکند.
وی افزود: این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده و در مجموع هزار و ۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده است. برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، ارائه و بازاریابی (پرفورمنس مارکتینگ) و ... از بخشهای رویدادهای قبلی بوده است.
آقای قنبری به تفاوتهای اساسی این رویداد با رویدادهای قبلی اشاره کرد و گفت: جداسازی هر صنعت و مباحث به آنها از یکدیگر در قالب بخشهای مختلف، ایجاد بستر مناسب برای معرفی روشهای مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تأثیر آنها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغههای روز در حوزه بازاریابی دیجیتال، همکاری گستردهتر با همکاران، شرکای تجاری، رسانهها و برگزارکنندگان از محورهای اصلی رویداد امسال بوده است.
دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه روزبازاریابی دیجیتال کاربردپذیری، تأثیرگذاری بازاریابی دیجیتال در بخشها و صنایع مختلف را بررسی کرد، گفت: این بخشها شامل حوزههای صنایع تند مصرف (FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل و نقل، سفر و پشتیبانی، موبایل، مد و لباس و مالهای تجاری و فروشگاههای زنجیرهای و مواردی از این دست میشود.