بازاریابی کلید موفقیت در کسب و کار
بازاریابی و مدیریت صحیح بازرگانی، راه ورود کالای با کیفیت به بازار است.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در کنفرانس مدیریت کسب و کار و بازاریابی گفت:
هوش تجاری و هوش کسب و کار در مدیریت بازرگانی بسیار می تواند تاثیر گذار باشد.
به گفته موسی خانی؛ باید از خام فروشی محصولاتی چون زعفران جلوگیری و آن را با بسته بندی مناسب راهی بازارهای جهانی کرد .
وی افزود: در این کنفرانس 12 استاد از سراسر کشور اطلاعات خود را در حوزه های بازاریابی بین الملل، مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و بازاریابی داخلی برای متقاضیان و شرکت کنندگان بازگو کردند .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بیان کرد: در دو میزگرد شرکت کنندگان سوالات خود را در حوزه مدیریت بازرگانی به اشتراک می گذارند تا مشکلات خود را حل کنند .
بیش از 130 مقاله علمی از سراسر کشور در حوزه مدیریت به این کنفرانس فرستاده شده است که بعد از داوری 51 مقاله پذیرفته می شود و در نشریات علمی به چاپ خواهد رسید .
کنفرانس مدیریت کسب و کار و بازاریابی با حضور هزار دانشجو و صنعتگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.