چند خبر از شرکت ملی پست
پست موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت
شرکت ملی پست تقدیرنامه اشتهار به کیفیت تک ستاره را در اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران دریافت کرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این مراسم که صبح امروز با حضور خانم نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران و نمایندگانی از سازمان و شرکتهایی که عملکرد بهتری در زمینه کیفیت ارایه خدمات داشتند برگزار شد، تقدیرنامه مدیریت کیفیت سرویس پست پیشتاز در گروه محصولی خدمات حمل و نقل، پست، بازرگانی هتل و نظایر آن به محمد رضا قادری عضو هیئت مدیره به عنوان نماینده شرکت ملی پست اعطا شد.
اخلاقی، مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران
برنامههای ارتقای کیفیت خدمات پستی افزایش یافته است
مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران گفت: با طراحی برنامههای متنوع و ابزارهای مختلف در بخش ارتباط با مشتری، به دنبال بهبود خدمات رسانی هستیم.
محمد اخلاقی با اشاره به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت تک ستاره، افزود: ارتقای کیفیت و تامین رضایت مشتریان همواره از مهمترین اولویتهای شبکه پستی کشور است؛ به همین دلیل اصلاح حاملهای پستی، استقرار نظام کیفی ISO۹۰۰۱؛ ۲۰۱۵، اصلاح سامانههای ارتباط با مشتری، اصلاح چرخه عملیات پستی، اصلاح زیرساختهای پستی، اصلاح برنامههای خطوط پستی و توسعه ظرفیتهای حمل و نقل، مکانیزاسیون عملیات آماده سازی و اصلاح شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته وی، مباحث کیفیت ارتباط تنگاتنگی با تجربه مشتری و رضایت آنان دارد و تمامی سازمانها و شرکتها اعم از تولیدی و خدماتی ناگزیر از توجه و تمرکز بر روشهای بهبود مستمر کیفیت هستند، به این دلیل که در دنیای امروز ارایه خدمات و محصولات تنها بر اساس تصمیمها و نگاههای عمدتاً داخلی سازمانها و شرکتها مورد پذیرش مشتریان و ذینفعان نیست، بلکه نیازها و ذائقه آنهاست که بازار را تنظیم میکند.
آقای اخلاقی افزود: به همین دلیل، شرکت ملی پست نیز همسو با پستهای موفق دنیا، توسعه و بهبود کیفیت خدمات از منظر مشتری و تمرکز بر خواسته ها، انتظارات و نیازهای آنان را به عنوان اصل زیربنایی توسعه بازار، در دستور کار قرار داده است.