در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات
بازنگری در ارائه خدمات پس از فروش ایران خودرو
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو جهت جلب حداکثری رضایت مشتریان به ایساکو ماموریت داد تا تمامی فرآیندهای کاری در این حوزه مورد بازنگری دقیق قرار گیرد
به گزارش
خبرگزاری صداو سیما از ایران خودرو، فرشاد مقیمی در ابلاغیه به شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، تاکید کرده است، بازنگری در تمامی فعالیتهای حوزه خدمات پس از فروش شامل اصلاح رویهها، آئین نامهها و استانداردهای اجرایی مرتبط با شبکه نمایندگیها به گونهای باعث سهولت در تصمیم گیری، تسریع در انجام امور این حوزه و کاهش هزینه سربار نمایندگیها شود.
در این ابلاغیه آمده است: بازنگری در فعالیتهای تامین و توزیع قطعات یدکی به ویژه در حوزه خدمات پس از فروش وتهیه برنامههای کوتاه مدت و بلند مدت به منظور قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان همواره در شبکه نمایندگیهای مجاز در دسترس باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از دیگر موارد ابلاغیه به شرکت ایساکو را ارائه برنامههای نوین و خلاقانه در جهت بهبود در فضای کسب و کار این شرکت و شبکه خدمات پس از فروش با در نظر داشتن خردمالی و حذف موازی کاری و امور غیر ضروری و راهکارهای بهبود مدیریت برهزینه خدمات پس از فروش و کاهش هزینههای جاری شبکه نمایندگیها دانست.
مقیمی از شرکت ایساکو خواست، از نظرات خبرگان و مشارکت تشکلهای تخصصی در راستای اجرایی شدن هرچه بهتر برنامهها و سیاستهای اعلامی بهره گیرد.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به اهمیت ذینفعان این خودرو ساز و جلب رضایت آنان از حوزه خدمات پس از فروش این ابلاغیه را در روز جمعه هفته گذشته به ایساکو صادرکرد.