شهردار یزد پاسخگوی تلفنی شهروندان شد
عزیزی با حضور در مرکز سامد، به صورت تلفنی به سوالات و دغدغههای شهروندان پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد شهردار یزد گفت: به دعوت مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد با حضوردر مرکز سامد به صورت تلفنی به سوالات و دغدغه های مردمی پاسخ داده شد.
جمال الدین عزیزی افزود: این طرح در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی و ارتباط مستقیم مسئولین استانی با مردم صورت گرفت.
وی گفت:در ابتدای سال جاری از سوی استاندار یزد برنامه حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در استانداری به منظور پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به مدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرایی استان، مدیران کل استانداری، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان ها ابلاغ شد.
شهردار یزد سامد را فرصتی برای مردم عنوان کرد تا بتوانند به مدیران شهری، شکایات، درخواست ها، گزارشات، مشاوره، راهنمایی و ارائه ایده و پیشنهادات را انعکاس دهند.
عزیزی با تاکید بر اینکه ارتباط مستقیم با شهروندان منجر به پایش مشکلات عمومی می شود، تصریح کرد: افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی، تقویت و اعتماد مردم به مسئولان و نیز افزایش رضایت مردمی، از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی مدیران شهری به مردم محقق می شود.