برنامه های راهبردی سازمان تبلیغات برای فضای مجازی
برنامه های راهبردی استفاده از فضای مجازی به منظور مدیریت هماهنگ و همافزا از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به زودی ارائه می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مسئول نظارت و ارزیابی معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فعالیت جدید و سازمان یافتهای را در عرصه رسانه و فضای مجازی انجام خواهیم داد افزود: برای رسانه و فضای مجازی برنامه مفصلی داریم که بسترسازی لازم انجام شده و در آینده نزدیک در خصوص آن اطلاعرسانی خواهد شد.
حجت الاسلام نجفی افزود: مردمی کردن برنامهها و حداقلِ تصدیگری تبلیغات اسلامی در برنامهها از رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی به شبکه همکاران فرهنگی انقلاب اسلامی در استانها اشاره کرد و افزود: در هر استانی 10 جلسه با حضور 500 فعال فرهنگی، اساتید دانشگاه،ائمه جمعه و جماعات و مسئولان هیاتها برگزار و سازمان تبلیغات اسلامی در هر استانی بازشناسی و باز تعریف می شود.
وی با بیان این که قرار است در این جلسات نقاط ضعف و قوت تبلیغات اسلامی هر استانی بررسی شود ادامه داد: خروجی این جلسات با تعدادی از تحلیل گران زبده که طرحهای ملی را انجام میدهند بررسی و تحلیل می شود.
در این جلسه خبرنگاران پیشنهادها وانتقادات خود را در زمینه فعالیت این سازمان ارائه کردند.